Turkiet

Så, igårkväll 21:00 turkisk tid, anlände jag till Istanbuls flygplats. Sån himla annorlunda miljö, så mycket varmare, så mycket mer exotiskt och människor från hela världen.
Jag blev upphämtad av agenturens egna chaufför, Mustafa, och jag blev körd till lägenheten.
Väldigt. Sunkigt. Var första intrycket.
Träffade Daria, en 21årig modell från Ryssland.
Jättegullig, och sjukt målmedveten.
Sov SÄMST i livet. Då min madrass inte var en madrass utan snarare stålfjädrar med ett lakan.
Vaknade av sirener stup i kvarten, och en bönsång klockan 05:00. Men när solen gick upp och jag fick se utsikten. Oh My good lord.
Breathtaking. Fem våningar upp och man ser över halv Istanbul.
Har varit på två castings idag, men ingen verkar veta vad de var för några.
Idag kom dessutom en brittisk ung man, Bobby (Robert) som ska bo i samma lägenhet som mig hela månaden! Men Daria ska byta!
IMORGON KOMMER EN SVENSKA. Äntligen får jag prata lite svenska utan att någon skrattar!
Juste. Imorgon ska jag jobba för en turkisk tidning. Och nästa vecka ska jag göra Bazaar!!

Ska upp tidigt och skriver mer imorgon för er som är nyfikna!
Om ni vill se bilder, som jag inte kan lägga upp här nu! Kolla min instagram: elsafredriksson

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, ha det så gott darling!!! då kan man säga att vi båda är i asien! :O kramisar från Tokyo

2012-11-02 @ 00:07:02
URL: http://lostavenue.blogg.se/?tmp=657995

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0