Tillbaka

Nu är jag i stockholm igen.
stannar inte lika länge denna gången, men inte så jättekort tid heller.
Kom hit igår, och då hann jag besöka agenturen, hämta fina ByMalina kläder, och gå på den där Acnecastingen ♥♥♥
Alltså. Ah. Som sagt. bryr mig inte om jag inte får jobbet, för jag har fått sett nya kollektionen. Gah.
to die for.
och ja... Sen åkte jag till tobias jobb och åkte hem till honom.
På måndag ska jag göra Cosmopolitan! Skitkul!
och på onsdag så händer en liten rolig grej. ååh. kan inte berätta än.
bara vissa har fått reda på det redan!
Idag ska jag försöka ta mig ut och gå. Skittråkigt för jag har inga hörlurar, så kan inte lyssna på musik! MEN ÄNDÅ!
Hoppas på en bra dag iallafall!
xx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0