Oh my god

Ni äger, Alltså seriöst. I adore you.
Över 100 unika besökare varje dag. FABOULUS.

Igår börjde jag "mitt nya liv" klichklichkliché. Men ja! No more sugah.
Jag fick en förfrågan om att skriva inlägg om hur jag håller formen!
haha, först och främst, jag tror att alla har olika kroppstyper som kräver olika typer av metoder, så därför bör man testa sig fram.
Men bra grundsteg är att dra ner på saker, ett steg i taget. Så man kan liksom byta ut vit pasta mot mörk, dra ner på portionerna. Äta 6 mål om dagen (Frukost, snack, Lunch, mellanmål, middag och snack,
ett snack betyder inte att du får äta en påse chips eller en näve polly utan typ, en näve nötter, en frukt eller typ...smoothies. Ni fattar.
Fett är inte farligt att få i sig, så ta inte bort fettet. För det behöver alla, och det förbränner man även lätt bort. Det man ska akta sig för är Socker och för mycket av allt.
Är man underviktig så är det viktigt att ändå få i sig alla kalorier, för då är det livsfarligt att gå ner i vikt.
Duh
tycker det är skitjobbigt att prata om vikt. Har själv massor av komplex. Men de viktigaste är väl att inte jämföra sig med andra, äta rätt utan att sluta äta (blir irriterad på sånt), träna och ha en dag som man får unna sig!
Vad man ska träna måste man nästan ta reda på själv. Det beror ju på helt och hållet vad man vill uppnå, och vad man tycker är roligt.

Jag äter 6 mål varje dag. (när jag inte är i stockholm höhö)
Tvingar i mig gröt till frukost.
snack 1: Frukt
Lunch: Inte så tungt, utan typ, en sallad, soppa etc
Snack 2: frukt eller nötter eller typ knäckebröd.
Middag: Mycket grönsaker och protein, mindre utav kolhydraterna, eftersom jag äter något med kolhydrater INNAN träning. Middag äter jag alltid efter träning.
Snack 3: Inte för sent på kvällen. och inte frukt.

Kul liv va? NOOOOOOT
Extremt tråkigt faktiskt.
När jag blir gammal ska jag äta så mycket bullar va.........

Hoppas det hjälpte dig lite, du som frågade. och er som bryr er.

xx

Kommentarer
Postat av: catarina

hatar den som sätter komplex i ditt huvud. den/dom whatever.. fast egentligen är det ju vi själva som skapar dom. det jag försöker säga är att du verkligen inte borde ha komplex :o (& jag kan verkligen inte ens föreställa mig vad du HAR att ha komplex över men ah, lätt för mig att säga liksom..)
annars så ja, heja heja. men fan, unna dig ibland oki? :(

Svar: <3 puss finaste!
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-09-03 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0