Långläsning

Jag är nog ganska komplex och konstig.
Folk har ofta fel uppfattning skulle jag tro. 
Men jag tror att de är för att jag är för jobbig att lära känna kanske. 
Oftast klickar jag bäst med dom som är äldre än mig. Har flera vänner som är 25 plus. 
Folk som faktiskt tar sin tid att lära känna mig, brukar oftast bli förvånade. 
Är otroligt blyg, och litar inte på många. Vilket är till min fördel lika väl som min nackdel.
 
Jag har svårt för oärliga människor. Extremt svårt. Har själv otroligt för att ljuga.
Jag får dåligt samvete för minsta grej vilket utnyttjas väl av människor som förmodligen inte vill mig väl.
Jag älskar att prata och lyssna, men om personen gör mig obekväm blir jag stum och jättetråkig. 
Jag får lätt ont i huvudet pga hur mycket jag tänker. 
gångerna jag gråter är vid extrem orättvisa, av hundar, när andra gråter
Jag älskar att bara chilla, men min kropp är Alltid rastlös. 
Tas för att vara korkad av tre anledningar 1. Blond 2. Har inte pluggat en enda gång typ 3. Svamlar när jag pratar. 
Lovar att jag inte är korkad och bli kallad de, är den värsta förolämpningen 
Jag kan bli helt förtrollad av en sak och fastna. Speciellt av hundar. Kan sitta och klappa en hund i en timma utan att tröttna. ( min största kärlek är hundar) 
Är sjukt oromantisk. Gillar inte romans, men älskar att bli överraskad på annat vis
 
Detta är bara en bråkdel .
Kan sitta en evighet och skriva. Men de orkar varken ni läsa eller jag skriva. 
 
Har hunnit jobba nästan varje dag! 
Åtta jobb på fjorton dagar är jag faktiskt väldigt nöjd med. Och är sjukt förvånad över hur bra det går
Nu ska jag jobba med ELLE. 
Väldigt bra för portfolion men inga pengar! 
 
Igår mådde jag väldigt dåligt och hade tankar på att åka hem och bli "frisk" 
Lider av kroniska magproblem och kan få så ont att jag varken kan stå eller sitta! Mår mycket bättre idag, men skulle behöva magkatarrtabletter så jag slipper sen smärtan iallafall.
Ha de underbart. 
xx

Kommentarer
Postat av: T

så speciell och fin :(

2012-11-18 @ 22:48:46
Postat av: Anonym

Det låter som du har GAD - generaliserat ångestsyndrom.

2013-02-24 @ 02:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0