Bananaz

Istanbul
Det HÄR är en storstad.
Jag kommer ifrån göteborg, och tycker det är en helt annan värld att komma till Stockholm. " så mycket liv, så mycket människor, sån hemsk trafik" u kiddin Me elsa. DETTA är mycket liv, fruktansvärt mycket människor och ursäkta ordvalet men. En helvetes jävla idiottrafik. Holy mothaaaa!
Tar timmar att åka korta sträckor och att åka taxi är som att skriva testamente, dödsbevis och hela schabraket.
Sitter och småsvär på svenska i ren skräck varje gång.
Men måste säga att de är lite spännande

Har idag jobbat med två andra modeller och en stor grupp modemänniskor som jag kallar alla inom branschen.
Sitter här nu i makeupartistens fräsiga fräsbil. Ni kan inte gissa hur snabbt det går...
För det står helt bajsstilla!
Har varit en känsloladdad dag, med mycket funderingar och hemlängtan. Men nu känns det bättre och jag ser fram emot mer jobb
#vuxenpoäng #swedishgirl #yolo

Dagens favoritstund:
Lunchen. Åt godaste grekiska salladen jag någonsin ätit. Uhlala
Dagens mindre nice:
Jobbig morgon. Ledsen

Puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss! We love you... <3

2012-11-07 @ 22:57:21
Postat av: Mami

Mamma & Co. ;-)

2012-11-07 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0