Walk the fleet road.

 
Är helt förlorad i denna låten. Har lyssnat hela natten när jag inte kunde somna. Tack till alla vakna smsare inatt förresten.
Blir liksom både glad och ledsen av denna låten. *deeptalk*
 
Idag ska jag åka och träna. Har ett pass vid fyra.
Har absolut ingen aning om vad man kan göra medans, det är en sån extremt tråkig dag. Skulle hänga med finaste Idisen idag, men jag vet inte om det blir av. Ekonomin just nu, är inte den bästa.
 
saker man kan göra om man inte måste vara healthykid:
* Baka
* Kolla på film (något fel på mig, kan knappt kolla på film utan att äta något?)
* Fika med vänner
* Äta överhuvudtaget (bra tidsfördriv)
 
Istället sitter jag och tittar på deprimerande matbilder på tumblr.
 



Blir sånhär när det är sämst väder......
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha Elsa! Så söt

2012-09-02 @ 14:17:46
URL: http://selfdoubt.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0