Nakna anabola killar och Thaimat.

Tjo!
Idag träffade jag Johanna och senare Jesper, och hade min sista onyttiga dag i Göteborg. Nu måste jag börja om igen med the healthy lifestyle. som jag hade innan stockholm. Att åka till stockholm och stanna där betyder att man inte har tid att varken träna eller har råd att köpa nyttigaste maten.
Så idag har jag ätit sista godisbiten. Och nej. Blir arg ifall någon kallar att sluta äta godis att banta. ge er.
Man kan äta nyttigt utan att banta. Att gå ner i vikt är INTE mitt mål i vilket fall.
 
Vi såg på Magic Mike och alla tre hade väldigt olika uppfattningar. Johanna somnade bokstavligen. Kan ju inte betyda något annat än att den var dödstråkig för henne. Jag blev till 90% obekväm av alla skrev och stringkalsonger som innehöll 3 meter manligt könsorgan. mums.
Skrattade nervöst åt allt i princip. Alla kroppar också. fattar inte grejen med tjejers fetischer av killars anabola kroppar.
Snyggt att vara vältränad, absolut!! Men alltså? Channing Tatum har lite väl bred överkropp för min smak.(Nej alla channinglovers! jag har inget emot själva snubben! bara hans kropp, *ensam i världen om den åsikten*)


Måla killen grön så har vi hulken! simsalabim.
 
Men ja! Smaksak helt enkelt!
Jesper, verkade gilla filmen?
Men trots överdosen av muskler man fick idag, åkte jag raka vägen hem till en motionscykel, hej dubbelmoral!
 
Dagen var jättetrevlig och jag fick äta thaimat, som är det bästa jag vet. ohlala.
Johanna var bäst, Jesper var grym. Fina människor!
 
Nu ska jag göra NÅGOT för att bli av med myrorna i brallan.
 
NATTI
xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om hur du håller dig i form? Alltså, både mattips och träningstips? :)

Svar: Jo det kan jag absolut göra!Kram
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-09-02 @ 13:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0