Cosmo

ååååååååååååh. Slog besöksrekord igår på unika läsare......
helt otroligt.
Och tack för alla positiva kommentarer jag fick om det långa inlägget senast! Och vilken lättnad att det uppskattades så mycket som det gjorde.
Tänker skriva mer såna inlägg framöver.

Igår jobbade jag för cosmopolitan. Helt underbart team. Ibland har man bara tur att man hamnar med bra människor att jobba med.
Bl.a. Makeupartisten Sandra, som jag nämnt tidigare!
Det gick jättesnabbt och vi var klara på mindre än sex timmar! Skitsnabbt för att vara editorial! Denna kommer ut i mitten av Oktober!
Idag har ägt. Vaknade typ innan nio, åt frukost tidigt, sen gick jag och T ut och cyklade i cirka två timmar.
Hittade massa rabarber och bär, och igår kväll så pallade vi äpplen. tjohej.
Så ska göra en paj nu!

Igår fick jag se reklamfilmen..... som jag gjorde för St per gallerian i Uppsala!
Så här .... blev den!

 

 
Skrattade ihjäl mig på pendeltåget igår när jag såg den!
 
xx

Kommentarer
Postat av: catarina

nej alltså vad förjävla snygg du är. du är verkligen en MODELL!
kan inte se något roligt i filmen, bara en snygg & professionell Elsa. :)

2012-09-11 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0