Åh september.

Älskar hösten, den får gärna komma nu, det är ändå försent för mer sommar.
Och nej det har inte varit höst i sommar, det har bara varit det sämsta sommarvädret!
Älskar när det blir lite kallare och man får ta på sig mer kläder. Har aldrig riktigt gillat sommarkläder, tycker knappt att det är snyggt. Alla ser likadana ut i shorts med nitar och korta tanktops, gärna med lite fransar, eller spetsklänningar från Gina tricot, oavsett vilken stil man har.
Detta skriver jag säkert bara för att jag är trött på sommarstilen och vill kunna använda mitt jackförråd. Samlar på jackor, kappor, etc, och har typ bara höstskor!
Och jag tycker att det äger att gå ut när det är höst, alla färger och att det blir mörkt tidigt. Jättemysigt enligt mig.
Bästa månaden för foto också! Tycker alltid det blir bäst utomhusbilder under hösten. På våren är det för kalla färger, på sommaren är det för ljust, på vintern är det för mörkt. Hösten, är varm, lagom ljust och finaste färgerna.
September är min favoritmånad tror jag. Finaste namnet, och mysigaste vädret!
Idag ska jag ut och fira höstens ankomst med Johanna. Ska äta lunch, fika, middag och gå på bio, som jag tror att min kära vän Jesper också hänger med på.
 
OH! Snart får jag mina löner och då börjar mitt sparande till en ny kamera. Ville först ha en Nikon D800, men den har lite för många megapixlar för att man ska kunna fota mycket. Blir för stora filer. Så kanske härmar Tobias med en D700. hm,hm,hm. Denna infon för er alltså. Måste vara intressant!
 
Idag hade jag tänkt att kolla in nya höstkläder. (<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3) och har redan hittat lite som jag vill ha!
 


ACNE



MONKI, H&M, BIKBOK
 


ZARA









 
WEEKDAY/CHEAPMONDAY (levererar) ffyfan.
 
Så någon rik person där ute?
 
xx

Kommentarer
Postat av: catarina

ååhhh the cloothes

Svar: Hur grymma?!
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-09-01 @ 12:27:19
Postat av: Sanna Holmberg

Haha Elsa din blogg är typ den enda jag läser texten ur, även om den kan vara sjukligt ointressant (för dig) så gör du fan infon typ intressant, grrrym

Svar: Åh vad glad jag blir. Tack finaste Sanna.
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-09-01 @ 18:48:33
URL: http://tofauti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0