Åh Oktober

Hej!
 
jag har hunnit jobba massor, vara i stockholm massor och haft en massa kul, ångest, sorg och lycka under tiden jag inte bloggat!
Imorgon åker jag upp till Stockholm igen. och då lovar jag, att jag ska börja blogga varje dag igen..... sjukt svårt eftersom jag är sämst på uppdatera.
Vad vill ni läsa om?
Just nu letar jag lägenhet i stockholm och det går ju sådär... Mission impossible.
Och just det! för er som inte vet så har jag långt hår nu!

Jag borde verkligen packa nu för jag ska upp tidigt! åker buss till stockholm för jag tycker de är tusen gånger skönare även om de tar tusen år längre tid!!!
lovar. att jag skriver imorgon LOVAR. och jag bönar och ber, fortsätt läsa!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, är lite nyfiken om du har gifyo.com?
Isåfall kan man få veta vad du heter?

Svar: Porcelains!
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-10-08 @ 12:58:44
Postat av: fanni

såg dig i moderepotaget i nya cosmopolitan, åh vad snygg du är! :)

Svar: Tack snälla rara!!!
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-10-24 @ 00:27:48
URL: http://oliviafanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0