Turkiet igen

Skrivet 9/11 08:25
Idag ska jag jobba igen
Lookbook för ett märke som heter gizia!
Mest party/eveninggowns TJOHO
Igår var den mest tröttsamma dagen någonsin. Känns som jag håller på att bli riktigt sjuk, känner mig febrig och har ont i huvudet konstant! 
Jag hade omkring 7-8 castings= sitta i bilen från 10-19 
Plus att de enda jag åt under bilresan var ett päron jag fick av Carro! (<3)
 
Natttankar 12/11 00:00
 
Sitter här efter en jättefin helg och vill bara hem. Har haft det jättebra hela helgen men kan ändå inte sluta sakna.
Igår 11/11 fyllde fina Eddie år och vi firade hela dagen! 
Alla har gått och lagt sig vilket jag med borde. Men jag är varken trött eller pepp på att lägga mig. 
Ganska skönt att sitta för sig själv. Hur fina och gulliga mina roomisar än är.
 
Kan gå ut med att jag flyttar till Stockholm i december. Med det menar jag att tobias har en lägenhet nu som vi ska "dela på" haha
Kommer bli en utmaning men jag är otroligt glad över mitt beslut.
 
Saker jag saknar
- tobias och min familj 
- alla andra finisar som inte är här 
- sova ordentligt 
 
Saker jag inte saknar
- vädret 
 

Kommentarer
Postat av: Farbror Christian

Förstår att det är jobbigt att vara borta men håll ut och kör järnet när du ändå är där. Du är jätteduktig! Alla är stolta över dig!

2012-11-13 @ 23:41:36
Postat av: Trötter

Ett tecken på att man borde sova är när mammas lillebror plötsligt blivit farbror,,, haha ;) //Christian

2012-11-13 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0