Idag.

Idag har jag varit på test för makeup och hår inför Ida Sjöstedts visning.
Nu är det bekräftat. jag ska öppna visningen. Jag. dör.
Ok.
Jag fick prova fina bröllopsklänningar, och trots att jag är väldigt anti bröllop så kan jag verkligen fatta brudars känsla när dom tar på sig klänningarna.
dog. Brukar aldrig känna mig fin, men alltså. ville gråta
och inte nog med det, ska jag ha mitt drömhår på visningen. *det rosa på bilden* är helt i extas.
Hatar att vara så glad, känns liiite för bra just nu!
Imorgon ska jag vandra runt lite i stan *favoritsysslan*
träffa en fin tjej, fika N' SHIT!
KÄNNER JAG DIG OCH DU BOR I STOCKHOLM SKRIIIV TIIILL MIIIIG
Sovgott nu ska jag äta middag PUSS

Kommentarer
Postat av: Rosa Gabriela

Vi borde också ses och fika! Ska du på modeveckan-efterfesten på tisdag förresten?



<3

Postat av: Anonym

OMG! Ida Sjöstedt! Så himla kul Modelsa. Lycka till =)

2012-08-22 @ 20:26:07
Postat av: catarina

jag bara dör på detta inlägget & din snygghet. det är SICK.

har tvärtemot dig ändå LÄTT för att förstå ditt 'flow'; men det utseendet och den härliga person du verkar vara så kommer man ju lång liksommm. puss!

2012-08-22 @ 22:03:23
Postat av: Ines

Du är sjukt snygg Elsa och jag håller med dig att det rosa håret är verkligen galet fint! Är glad för din skull att du får göra vad du älskar, verkar som att du har det underbart! Puss

Svar: Åh hej Ines! Kul att du läser! Vi får ses någon dag!Puss
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-08-23 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0