Så fina, underbara och älskade av mig.

Shit pommes fritatas vilka bästa följare jag har alltså. Nä pallar ej!
Får små meddelanden på facebook och fina kommentarer, fina sms och så vidare.
Bästa kommentaren jag någonsin fått, fick jag idag.
"Du är min förebild" från "den där jobbiga tjejen" tycker du verkar vara noll jobbig ok.
Att jag ens KUNDE vara en förebild, det är inget jag ser mig som. Men att någon säger så, gör mig så glad.

Idag har jag alltså tränat, och tränat och gjort god mat.
Ska gå och lägga mig nu för jag ska upp tidigt och hinna med ett tåg till stockholm.
Gjorde helt sjukt nice lunch idag.
Soppa. På Morötter, röda linser och sparris. Vet att det låter extremt äckligt men det var magic.
Så bara mixade man ihop det och tada. man kan tro att Gordon Ramsay slängt ihop något!


Ser helt vidrigt ut på bild men, nononononono.
para-para-paradise.
 
Nu ska jag packa ihop det sista och lägga mig under täcket.
Pusssssssssssssssssss
 
 
 
Just de jag hade smink idag. FYI!!!!!!
 
 
OCH HÄR ÄR MIN TUMBLR FÖR DIG SOM VILLE VETA!
 
BYEBYE
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0