Sjukt

Det blev bara värre med dagen igår och på kvällen sa det pang och jag mådde sämst ena sekunden och bäst andra. Mådde så illa att jag var tvungen att bli av med de och bara spy. fyfan för det. jättevidriga sak som får en att känna sig som en avdankad ölgubbe.
Anyhow..har varit inne hela långa dagen och bara sovit och blivit så frisk jag bara kan. Har bara ätit lite frukost idag och i stort sett inget igår så oh my jesus vad min mage kurrar nu.
Fick en del roliga tips på huskurer igår till illamående.
- Majspuré
- Blåbärssoppa
- Popcorn
- baka Ingefärakaka
- Suga på något, t.ex. en klubba
Skitroliga grejer, men jag testade inget av de för jag mådde för dåligt för att lämna sängen......
Just nu vill jag faktiskt hem till göteborg. Så tobias slipper ta hand om mig och jag slippa känna mig som en döende(strandad) val, som inte kan lämna sängen.

Ska förmodligen åka hem efter tisdag, måste fixa en massa saker och träffa min familj. Men de dröjer nog inte länge fören jag är tillbaks i mina drömmars stad igen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Så roligt att läsa om ditt modellande, mindre roligt att läsa att du inte mår bra... Har en fråga, vem är Tobias? :) Kram

Svar: Hej! Kul att du gillar att läsa!Tobias är min pojkvän! Kram
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-08-27 @ 10:09:34
Postat av: Emilie

Hej har du en lillebror som heter Hampus?

Svar: Jaaaajamän!
Elsa Fredriksson Holmgren

2012-10-27 @ 15:12:14
Postat av: Elsa

Hej Elsa!
Jag tycker att du år sjukt snygg!
Jag undrar vad du tycker om du lillebror Hampus är jan snäll och vilken sport gillar han?

2012-11-01 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0