Sammanfattning

Tjabba
Har inte haft tid att skriva dessa senaste dagarna eftersom det har varit så mycket!
I måndags gick jag som sagt Ida sjöstedts visning på Fashionweek.
Det gick faktiskt bra, och jag var knappt nervös, bara taggad och glad!
Jag hade tre byten, Dessa:



Bilder tagna från mbfw.se

I tisdags så jobbade jag med ett helt UNDERBART team. Alltså helt grymt!

Vi spelade in en reklamfilm som bara kommer spelas lokalt i Uppsala! så om du bor där, och kommer se en dansande tjej i en reklamfilm för en modegalleria! så vet ni att de är jag! haha crazy shit!

Det var skitkul dock! ÄLSKAR att jobba med filmteam! det blir så himla avslappnat och barnsligt!

Bilder från reklamjobbet:



Bilder från min instagram: Exitiosus

I söndags träffade jag en kär gammal vän, som jag för två årsen gick min modevisning med! Georgia heter hon, och hon var på besök över helgen här i Stockholm. Vi blev streetstylefotograferade två gånger, och jag en gång innan de också. Det var så sjukt, men roligt!

Vi fikade och så kom Dan, en väldigt intressant kille som bjöd på´trocadero och sång i sin lägenhet på Mariatorget! (som jag förövrigt tänker sno en vacker dag) 

På morgonen fick jag "frukost på sängen" av Tobias. Så det var en grym dag.


Bilder från min instagram.

Och så igår. sista heldagen i stockholm, kan ej med ord förklara hur tråkigt det känns att lämna. kommer ju tillbaka snart, men de är ändå jobbigt.Nu måste jag sova själv varje natt, istället för att ha någon jämte sig varje morgon. och bara själva miljön här i Stockholm känns liksom bättre.

Dock saknar jag mina vänner och har redan haffat några stycken som jag ska träffa. Saknar såklart min familj som jag inte heller träffat på en månad! Men kommer ändå sakna allt här. 

 

Ha de fint, så kanske vi ses i Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0