H&M

Ungefär en kvart efter tågat rullat iväg från Stockholm central, får jag ett samtal från min agentur och då ska jag alltså jobba nästa dag.... alltså idag då.
Jag hade ställt in mig på att få komma hem och vila upp mig lite, men nej!
Men screw att jag fick gå upp fyra imorse och ta en buss till centralen klockan 05:00 för att springa till tåget som skulle gå 06:00. För det var ett H&Mjobb och de kan man aldrig någonsin klaga på!
Fick Jobba med Stylisten som jag jobbade med sist när jag gjorde en H&Mfilm. Hon ÄGER! Skitrolig! Och alla andra människor var jättetrevliga också! Så de var en bra, fast lång dag Hur som helst.
Imorgon ska jag träffa en av mina allra bästa. Johanna, som är en av mina äldsta och fortfarande närmsta vänner som jag delat i princip allt med! Kommer bli så bra!
Sov gott allihopa. This girl needs some beautysleep. indeed.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0