Godmorgon.

Pics -  My own
Godmorgon.
Har drömt som en psyksjuk inatt. Har drömt typ samma dröm i en vecka varje natt. Vilket måste betyda något, eller?
skitstörande iallafall.
Men idag började ganska bra ändå. Bortsett från att jag känner mig som en zombie, och fortfarande är en strandad val, så mår jag rätt bra. Fick frukost på sängen. Okej. det säger typ allt.
Idag ska jag in till stan och fixa lite stuff.
Köpa magkatarrtabletter. Efter stressen på castingdagen så har jag haft konstant ont i magen. Ni som har magkatarr vet hur vidrigt ont det gör. Och nej de har inget med toalettbesök att göra.
Dessutom måste jag ha en ny concealer.. skitkul info!
Nu ska jag göra iordning mig och så vidare. Kommer säkerligen lägga upp en klassisk outfitbild för de är ju typ det roligaste med bloggar!
xx
for non swedish readers.
Goodmorning.
I've been dreaming the same dream for a week now, and I'm sure that it means something.
Today started of good, even though I look and feel like a zombie. I got breakfast in bed and that should explain alot why this morning started good.
Later I'm going to town to get som pills for my tummytummy cuz it hurts alot. I don't know what it's called in englsih but it's really the worst. And it has nothing to do with going to the toilet :):) it just hurts. Alot.
and I'm going to buy a new concealer. fyi.
I will update more later!
xx
and btw. I refuse to use google translate.................... everybody knows how bad it can turn out to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0